duminică, 26 aprilie 2009

PAPANASI DIN BRANZA DE VACI


Desi a trecut numai o saptamana de la Paste, parca imi era dor de ceva dulce. Prin frigider sau camara nu prea aveam mare lucru, sambata fiind plecata din oras nu am fost la cumparaturi, am gasit o pungulita cu branza de vaci; imediat mi-a fugit gandul la niste papanasi vazuti pe un blog drag mie, dana2dor; avand toate cele de trebuinta, nu mare lucru, am inceput sa prestez.
Ingrediente:
- 500 gr branza de vaci
- 2 oua
- 1/2 lingurita de bicarbonat de sodiu cu putina zeama de lamaie
- 3 linguri de zahar
- vanilie
- smantana dulce
- putina sare
- faina cat cuprinde
Branza de vaci am maruntit-o bine; am adaugat ouale, vanilia, zaharul, sarea si bicarbonatul stins cu zeama de lamaie; am omogenizat totul bine apoi am adaugat faina, turnand cate putin pana a rezultat un aluat destul de moale; aluatul l-am dat la frigider cam 2 ore.

am format bilute din aluat, i-am dat fiecareia o forma rotunda si plata de chiftea, in mijloc am facut cate o gaura, cateva bilute le-am lasat mici si rotunde; se pun intr-o tigaie in ulei, neanghesuiti, si se prajesc pe ambele fete; I-am servit cu smantana si cu dulceata de capsuni.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...