miercuri, 16 septembrie 2009

PULPE DE PUI CU SOS DE SMANTANA

Pulpe de pui cu sos de smantana
Ingrediente:
- 3 pulpe de pui
- 2 catei de usturoi
- un cubulet de unt
- 1 lingura ulei de masline
- sare
- piper
- curry
- 250 ml smantana
- 100 ml lapte
- 1 lingurita cu varf faina
Se spala si se curata bine pulpele de pui; eu am scos si pielitele. Se sterg cu un servet de bucatarie si se condimenteaza cu sare, piper si curry.
Uleiul de masline se incinge intr-o tigaie, se adauga untul si se pun pulpele de pui sa se rumeneasca . Se intorc pe toate partile pana ce se prajesc bine si capata o culoare frumoasa.
Se scot din tigaie si se pun la cald.
In uleiul ramas de la prajire se caleste usturoiul tocat si faina. Se stinge cu laptele, se pune smantana, apoi se adauga pulpele de pui prajite.

In acest timp am facut si o portie mare de cartofi prajiti, preferatii fiicei mele; eu as fi vrut sa fac un orez simplu, dar fiica mea nici nu a vrut sa auda asa ca am cedat in fata ei.

Pulpele se fierb in sosul de smantana aproximativ 10 minute la foc mijlociu.

La sfarsit se adauga patrunjel verde tocat.

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...