joi, 31 mai 2012

CUŞCUŞ CU PIEPT DE PUI LA GRĂTAR


Ce spuneţi de un cuşcuş pentru prânzul de azi? Este un preparat  simplu,  rapid , numai bun de pus pe masă în 30  - 40 minute de când aţi ajuns acasă de la serviciu. Ieri, în drum spre casă, am cumpărat un piept de pui, cu intenţia de a-l prepara şniţel cu cartofi prăjiţi. Dar, drumul fiind destul de lung până acasă, am avut timp să găsesc o altă variantă pentru prepararea lui. Mi-am spus că i-ar sta bine alături de nişte paste.  Ajungând acasă am găsit o pungă de cuşcuş ce aştepta cam de multişor în cămară. 
Bun, aşa să fie: piept de pui cu paste cuşcuş.

- un piept de pui 
- 200 g paste cuşcuş
- 350 ml supă de pui
- 20 g unt
- pătrunjel verde

Cubul de unt se pune într-un vas cu fund dublu. Când s-a topit se adaugă pastele, se amestecă de 2 - 3 ori apoi se pune supa de pui clocotită (dacă nu aveţi folosiţi un cub de  Knorr cu pui) . Se amestecă de câteva ori, se acoperă vasul şi se dă focul la minim.  


După 10 minute de când a început să fiarbă,  se opreşte focul şi se lasă vasul acoperit până  ce pastele absorb toată supa, amestecând din când în când, încet,  fără a le terciui. 


Între timp se prepară carnea. Pieptul de pui se spală, se şterge cu un şerveţel sau un prosop apoi se feliază potrivit pentru a fi prăjit la grătar. Se pune fiecare felie pe grătarul încins unde se lasă câte 3 - 4 minute pe fiecare parte. (Am noroc cu un gratar mic, mai vechi ce-i drept dar numai bun pentru cantităţi mici de carne la gratar). 



Când este gata se condimentează cu sare şi piper,  se taie cubuleţe sau fâşiuţe  



apoi se amestecă uşor cu cuşcuş şi pătrunjel  verde tăiat . 


6 comentarii:

Ioana V. spunea...

e pe gustul meu!pup

Fancy Cake spunea...

Imi place foarte mult cus-cus-ul! E delicios!

Unknown spunea...

clar ceva bun, imi place couscousul si combinatia ta imi face cu ochiul

adriana gherman spunea...

Te pup si eu Alinutzika! Weekend placut!

adriana gherman spunea...

Fancy, un deliciu, preparat in acest mod.

adriana gherman spunea...

Si mie imi place Andreea. Este prima data cand l/am pregatit in acest mod dar nu am regretat. Un deliciu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...