vineri, 30 noiembrie 2012

PREMIU


Dragii mei, azi am avut plăcerea şi marea bucurie de a pune pe raftul cu premii  premiul Dardos oferit de Any , o prietenă virtuală dragă mie, căreia îi mulţumesc tare mult şi o îmbrăţişez cu drag. Mă simt foarte onorată de premiul primit, de ce înseamnă acest premiu,  de faptul că Any s-a gândit la mine. 
Premiul Dardos a fost creat de scriitorul spaniol Alberto Zambade în anul 2008 pentru a premia blogurile implicate în a transmite valori etice, literare şi culturale. Acest premiu a făcut înconjurul lumii,  ajungând acum şi pe modestul meu blog.


Tradiţia spune ca blogul care primeşte premiul să-l transmită mai departe la alte 10 bloguri. 
Din multitudinea de bloguri  dragi mie mi-a fost tare greu să aleg 10 . Din punctul meu de vedere meritau mult mai mult de 10 bloguri să fie premiate . Pentru acest motiv o să-l ofer tuturor blogherilor perseverenţi, celor care ne oferă zi de zi noi reţete, trucurile şi experienţa lor culinară.


Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...