marți, 8 septembrie 2009

PAELLA CU PUI SI FRUCTE DE MARE

Ingrediente:
- 2 fileuri de piept de pui
- 300 g amestec fructe de mare (midii, crevete, sepii, calamari...)
- 50 g fasole verde
- 1 ardei gras
- 1 ceapa
- 3 catei de usturoi
- 1 rosie
- 100 g orez
- 40 ml ulei de masline
- 50 g mazare
- sare
- piper
- putin sofran
Fasolea verde se curata si se rupe in bucati potrivite apoi se fierbe in apa cu sare. Dupa aproximativ 5 min. de cand a inceput sa fiarba se adauga si mazarea si se fierb in continuare inca 10 - 15 min.
Se incinge uleiul intr-o tigaie mare si se caleste ceapa tocata si usturoiul pisat; se adauga carnea de pui taiata cubulete iar cand este gata se pun si fructele de mare si se calesc si ele.
Se taie cuburi ardeiul si rosia decojita si se pun peste fructele de mare.
Se mai lasa cateva minute pe foc, apoi se adauga orezul , iar dupa un minut fasolea si mazarea fierte si scurse de apa.
Se toarna apa cat sa acopere totul, se adauga sare si piper, sofranul; se acopera si se fierbe totul la foc mic 20 min.
Se amesteca din cand in cand pana se absoarbe zeama si orezul este fiert.
Pofta buna!

3 comentarii:

diamond spunea...

ah, ce mi-e dor de mancarica asta... am mancat in luna de miere... m-a cucerit! vreau s-o fac si eu neaparat! :D
yummy!

Sorin spunea...

arata minunat, mi-ai facut pofta, fac si eu :)

adriana gherman spunea...

spor la treaba fetelor si pofta buna. Paella este si pentru mine una dintre retetele preferate. Va pup!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...