joi, 14 iunie 2012

CROCHETE DIN CONOPIDA


La cererea fiicei mele am cumpărat conopidă pentru a face o salată cu maioneză, aşa cum îi place ei (şi nouă ce-i drept). Am fiert-o dar nu am pus-o toată la salată fiind cam mare. Mi-am adus aminte că undeva, pe un site,  am văzut nişte crochete cu conopidă şi boia. Am început căutările printre reţetele adăugate la favorite şi care urmează să le prepar şi le-am găsit aici.  Aşa că am trecut la treabă dar am făcut câteva modificări pe gustul meu. Am folosit:


- 250 g conopidă fiartă
- 2 ouă
- 100 g caş proaspăt de oaie 
- 50 g parmezan ras
- 60 g pâine 
- sare, piper, 
- 1/2 linguriţă boia de ardei
- 1 legătură pătrunjel verde tocat
- 1 legătură mărar verde tocat 

Feliile de pâine se înmoaie în apă rece 1 minut apoi se storc de apă. Caşul de oaie se dă pe răzătoarea mică.
Într-un vas se amestecă bine toate ingredientele. 


Cu ajutorul a două linguri se formează crochetele care se pun în tigaia cu ulei încins. 


Se lasă crochetele la prăjit, la foc moderat, până se rumenesc apoi se întorc pe cealaltă parte.
 Crochetele se scot pe o farfurie tapetată cu un şerveţel de hârtie pentru a absorbi surplusul de ulei.  



3 comentarii:

Ioana V. spunea...

o bunatate, sunt sigura!

miremirc spunea...

Si eu cred la fel : o bunatate ! ;)

adriana gherman spunea...

Am văzut şi am încercat. A meritat ! Vă pup!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...