joi, 9 mai 2013

GNOCCHI CU CIUPERCI


Gnocchi sau găluştele italiene moi şi pufoase sunt  pe placul nostru de mult timp. Când mă apucă pofta de ele şi  dispun de mai mult timp liber le prepar pentru prânz sau pentru cină. De fiecare dată prepar o porţie mare de aluat, jumătate din acesta îl folosesc pe loc şi jumătate îl păstrez la congelator şi câte 2 săptămâni.
De data aceasta am preparat gnocchi cu ciuperci pleurotus. 


Iată ce am folosit:
- 200 g ciuperci pleurotus
- 1/2 ardei roşu
- 2 fire de ceapă verde
- 3 căţei de usturoi
- 5 roşii uscate conservate în ulei de m ăsline
- 200  ml bulion de roşii
- 2 linguri amestec condimente pentru sos All Arrabbiata
(ardei gras roşu, usturoi, ceapă, pătrunjel, chili, ardei Jalapeno verde)
- 1 linguriţă busuioc tocat
- 1 linguriţă cimbru tocat
- 3 linguri ulei de măsline
- 2 linguri parmezan
- gnocchi 

Mai întâi se prepară gnocchi ca în reţeta de aici.   
Ciupercile spălate şi curăţate se taie cubuleţe. Se sotează în ulei de măsline. Se adaugă ceapa verde, usturoiul  şi ardeiul tăiat cubuleţe.
Se adaugă o cană de apă (atât cât să treacă peste ciuperci), roşiile tăiate, 


bulionul de roşii, cimbru, busuioc şi condimentele All Arrabbiata. Se fierb 10 minute la foc mic.
În sosul format se adaugă gnocchi fierte şi scurse de apă, se pune capacul şi se mai lasă 3 - 5 minute la foc foarte mic. 


La servire peste gnochhi se presară parmezan ras.


7 comentarii:

Corina spunea...

Splendid arata! Abia astept sa fac si eu!

Anonim spunea...

OMG!!!
Imi place la nebunie ce ai gatit aici, pe buneee :D
Weekend placut, te pup :)

Adina spunea...

Si mie imi plac gnocchi!:)
Buni,cu ciuperci!

adriana gherman spunea...

Corina, spor la treaba. Nu o să regreţi!

adriana gherman spunea...

Angi mersi, te pup!

adriana gherman spunea...

Adina weekend plăcut!

Rosita Vargas spunea...

Se ve muy bien absolutamente delicioso y primaveral,abrazos y abrazos.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...