luni, 8 iulie 2013

CUBURI CU PIERSICI AROMATE CU NESS


Dacă-i vară atunci să profităm din plin de multitudinea de legume şi fructe ce ni le oferă. 
Piersicile se află printre fructele mele preferate aşa că le folosesc şi în prăjituri.  Mi-au ieşit nişte cubuleţe cu piersici foarte bune, blat umed în interior şi o aromă discretă de cafea ness. 


Ingrediente: 
- 3 ouă
- 200 g unt
- 250 g zahăr brun
- 150 ml lapte
- 280 g făină
- 2 linguriţe cafea solubilă - ness
- 1 plic praf de copt Dr.Oetker
- 1/2 linguriţă bicarbonat de sodiu 


Se separă ouăle; gălbenuşurile se freacă bine cu zahărul, 


se adaugă untul şi se amestecă până ce se obţine o pastă cremoasă. Se pune laptele şi la sfârşit făina amestecată cu praful de copt, bicarbonat şi ness. Se adauga albusurile batute spuma cu un praf de sare.



Aluatul obţinut se toarnă  într-o tavă tapetată cu hârtie de copt. Deasupra se repartizează felii de piersici. 


Tava se pune în cuptorul preâncălzit şi se coace 30 - 35 minute la 190 grade.


Se ornează cu felii de piersici şi se pudrează cu zahăr. 

9 comentarii:

Adina spunea...

O sa fac si eu prjiturica asta pentru nasa mea,adora ness-ul!:)
Pupici!

adriana gherman spunea...

Spor la treabă Adina! Pup!

Liana10 spunea...

Ce bunatate!! Am si eu tava ca a ta, ar fi cazul sa o folosesc ;-)

sara & Miki spunea...

O combinatie minunata, iat tava imi place mult. Le scoti gata taiate. Pup!

adriana gherman spunea...

Liana, tava am folosit-0 si eu cam rar.

adriana gherman spunea...

Sara, Miki mersi. Tava este foarte practica. Pup!

Anonim spunea...

Si albusurile????Nu se pun sau ai uitat de ele?Unde gasesc tava sa imi cumpar si eu?

Anonim spunea...

De unde pot achizitiona o tava din asta?Si vreau sa stiu daca compozitia este fara albusuri sau ai omis sa le treci?Arata foarte bine!

adriana gherman spunea...

Tava este cumparata din Auchan. sI albusurile se folosesc batute spuma. Mersi pentru atentionare.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...