joi, 13 decembrie 2012

INIMIOARE DULCI


Da ştiu că anul acesta am încercat tot felul de fursecuri. Toate s-au dovedit a fi delicioase. Fiecare în felul ei: unele mai crocante, altele mai moi, altele crocante la exterior şi moi la interior. Am încercat din toate: cu cremă, fără cremă, cu gem sau fără, glazurate sau pudrate. Pe gustul fiecăruia. În arhiva virtuală am o adevărată colecţie, strânsă de-a lungul multor ani. Acum a venit rândul acestor inimioare. 


Pentru aluat se foloseşte:
- 150 g făină
- 100 g zahăr tos fin 
- 2 gălbenuşuri
- 80 g unt
- 50 g migdale măcinate
- 1 linguriţă praf de copt
- 1 plic zahăr vanilat

Într-un castron se freacă zahărul cu untul moale. Se adaugă pe rând gălbenuşurile.


Făina se amestecă cu praful de copt, migdalele măcinate şi zahărul vanilat. Se adaugă la compoziţia de unt. 
Se frământă un aluat potrivit de tare. Se formează o bilă care se înfăşoară în folie de plastic care se pune în frugider pentru 40 minute.


Pe planşeta din lemn se întinde o foaie subţire de aluat. Cu ajutorul unei forme speciale se decupează inimioarele 

care se pun în tava teflonată neunsă (dacă  folosiţi o altfel de tavă tapetaţi cu hârtie de copt).
Se dau la copt 10 - 12 minute. 


Ingrediente pentru glazură :
- 300 g zahăr pudră
- 2 albuşuri
- 2 - 3 picături colorant alimentar roşu

Pentru glazură se  freacă albuşurile cu zahărul pudră până se obţine o compoziţie groasă, cremoasă dar fluidă. Se adaugă colorantul  obţinând o glazură de culoare roz, cu care se ung inimioarele. 


Peste glazură se presară migdale tocate. Se lasă să se usuce câteva ore sau până a doua zi.


Sunt bune chiar şi după 5 - 6 zile. Dacă mai rămân .

10 comentarii:

Unknown spunea...

Sunt dragute foc! Pup

mirela spunea...

Vin cu colinda!!!!!!yamiii!!!

Any spunea...

Tare imi plac dulciurile cu migdale, iar biscuitii astia cred ca-s fantastici de buni. In nici un caz la mine n-ar rezista atat :))!

adnia spunea...

ce bine arata! formele acelea sunt de la IKEA?

adriana gherman spunea...

Paula pup si eu!

adriana gherman spunea...

Mirela te aştept cu drag!

adriana gherman spunea...

Any, numai câte 1 - 2 pe zi că altfel după sărbători mâncăm numai legume fierte!

adriana gherman spunea...

Adnia formele sunt de la IKEA. Sunt foarte practice.

amy spunea...

Bună,am făcut inimioarele şi sunt demential de bune,eu le-am glazurat cu ciocolată,le-am şi pozat dar nu ştiu cum sa încarc poza... O zi bună,şi mulţumesc pentru toate reţetele deosebite pe care ni le împărtăşeşti aşa de frumos şi detaliat!

adriana gherman spunea...

ma bucur ca ti-au placut fursecurile.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...