duminică, 15 septembrie 2013

CREVETI PRAJITI CU OREZ


Nu ştiu vouă, dragi prieteni, cum vă este, dar pe mine mă apucă destul de des nostalgia zilelor de vacanţă. Cu gândul la acele zile am preparat aceşti aromaţi şi delicioşi creveţi.  



Iată ce am folosit pentru o porţie:
pentru marinare:
- 150 g creveţi 
- 1 căţel de usturoi zdrobit
- 1/4 linguriţă boia de ardei iute
- 1/4 linguriţă oregano uscat
- 1/4 linguriţă cimbru uscat
- 1 lingură ulei de măsline

Într-o pungă rezistentă se pun toate ingredientele, se închide punga apoi se scutură energic pentru ca sosul să cuprindă cât mai bine creveţii. 
Se lasă la marinat 30 - 40 minute. 


În blender se pun:

- o crenguţă busuioc verde tocat
- 3 fire de pătrunjel verde tocat 
- o crenguţă mică de rozmarin proaspăt tocat
- o crenguţă mică de cimbru verde tocat
- 1 căţel de usturoi tăiat felii
- 1 lingură parmezan ras
- 2 linguri ulei de măsline aromat cu chili
- sare
- piper

se mixează rezultând un piure aromat. 
Creveţii se aşează unul câte unul pe o folie de copt şi peste fiecare se pune câte o linguriţă de piure aromat.


Tava se pune în cuptorul încălzit în prealabil la o temperatură de 200 g celsius unde se lasă 8 minute.


Creveţii i-am aşezat pe un pat de orez şi i-am mâncat cu mare poftă.





Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...