miercuri, 29 octombrie 2014

CROCHETE DIN CONOPIDA


De multe ori am preparat chifteluţe sau crochete din dovlecei sau din vinete. Acum am încercat şi crochete din conopidă, inspirată fiind de blogul lui Cahide, care, pe lângă conopidă şi cartofi, a folosit carne de vită.
Adaptând puţin reţeta, după gusturile noastre,  le-am preparat şi eu.  


Ingrediente:
- 250 g conopidă fiartă
- 150 g cartofi fierţi
- 150 g piept de pui tocat
- 3 linguri pesmet făcut în casă
- sare, piper
- 1 linguriţă fulgi de ardei iute
- 1 lingură pătrunjel verde tocat

- ulei pentru prăjit ( de palmier sau floarea soarelui)
- pesmet 

Conopida şi cartofii fierţi se pun în vasul blenderului, se dau 2 - 3 impulsuri şi se toacă formându-se un piure nu prea fin . Se mută piureul obţinut într-un castron încăpător, se adaugă pieptul de pui tocat, sare, piper , fulgii de ardei iute şi pesmetul.  Se omogenizează,  apoi, cu mâinile umede, se formează crochete sau chifteluţe care se dau prin pesmet. Crochetele se prăjesc în ulei încins pe toate părţile apoi se scot pe hârtie absorbantă. 


Se pot servi cu  un sos pe bază de iaurt sau cu felii de pâine la grătar frecate cu usturoi aşa cum am făcut şi eu. 


Poftă bună!

Trimiteți un comentariu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...