joi, 6 decembrie 2012

FURSECURI CU CREMA DE CIOCOLATA


In urmă cu ceva timp v-am îndulcit cu  fursecuri  cu  cremă dulce de leche. Au fost pe placul tuturor,  aşa că  am preparat, cu aceeaşi reţetă de bază, aceste fursecuri cu cremă de ciocolată. 
Modul de preparare al  aluatului pentru fursecuri este descris amănunţit aici.

Pentru crema de ciocolată am folosit:
- 200 g ciocolată
- 2 linguri zahăr pudră
- 3-4 linguri apă
- 70 g unt

Ciocolata se topeşte pe bain-marie împreună cu apa şi zahărul. Se lasă la fiert până se îngroaşă. Se ia de pe foc şi după răcire se adaugă untul. Se mixează bine până rezultă o cremă fină. 
Fursecurile se lipesc câte două cu crema de ciocolată. 


Se decorează cu glazură de cacao şi fistic tocat.


Acum, având oarece experienţă, prepararea acestor fursecuri a mers tare rapid. 
Crema de ciocolată a înmuiat fursecurile la mijloc, iar la exterior au fost crocante, fisticul tocat dând o notă finală atât aspectului cât şi gustului final al fursecurilor.


5 comentarii:

Ioana V. spunea...

tare tare frumoase!

adriana gherman spunea...

alinutzika weekend frumos!

vero spunea...

buna
ce ciocolata ai folosit pentru crema?
vreau sa le fac si eu azi

vero spunea...

buna
ce ciocolata ai folosit la crema?
vreau sa le fac si eu azi

adriana gherman spunea...

am folosit ciocolata neagra .se poate folosi si ciocolată cu lapte, de buna calitate, dar sa nu conţină crema.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...