joi, 25 aprilie 2013

SPAGHETE CU PESTO DE LEURDA


Vă promiteam în postarea trecută că am să revin cu o nouă reţetă cu leurdă. De data aceasta din frunzele de leurdă am preparat un pesto pe care l-am folosit ca sos pentru paste. 


Ingrediente:
-  50 g leurdă (jumătate de legătură)
- 30 g arahide
- 40 g parmezan răzuit
- 50 ml ulei de măsline
- 200 g spaghete
- sare, piper 

Spaghetele se pun la fiert în apă cu sare. 
In vasul blenderului am omogenizat alunele cu parmezanul.




Am adăugat frunzele de leurdă spălate şi uscate, 


am mixat oprit din când în când blenderul pentru a adăuga ulei de măsline până la consistenţa dorită. Am potrivit de sare şi piper. 


Spaghetele se amestecă cu pesto şi se servesc calde.  


Poftă bună!


Un comentariu:

Unknown spunea...

Ce culoare frumoasa au! Asa un verde crud, care te imbie sa gusti :D Te pup

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...