sâmbătă, 16 ianuarie 2010

TIRAMISU CU FRUCTE DE PADURE


Acest tort l-am preparat pe fuga pentru noaptea de Anul Nou. Nu prea am avut timp pentru ceva mai sofisticat, desi evenimentul era unul mai special, asa ca am preparat acest tort deosebit de simpul dar si foarte delicios.
Ingrediente:
- 16 piscoturi
- 200 g crema Mascarpone
- 200 ml frisca lichida
- 300 g fructe de padure
- 2 linguri zahar pudra
- 2 linguri coaja rasa de lamaie si portocala glasata
- sucul de la o portocala
- sucul de la fructele de padure scurse
Mai intai am batut frisca spuma cu zaharul pudra. Am adaugat crema mascarpone, coaja rasa de lamaie si portocala, am omogenizat bine si astfel am realizat crema tortului.
Jumatate din piscoturi le-am inmuiat foarte putin in zeama de la fructe amestecata cu cea de portocala, apoi le-am asezat unele langa altele in vasul in care se va realiza tortul.
Am pus jumatate din crema si jumatate din fructe,
apoi am contiunuat cu restul de piscoturi inmuiate in zeama de fructe cu portocala, restul de crema, restul de fructe si ....gata tortul.
Foarte simplu si foarte delicios.

12 comentarii:

Mariana spunea...

Absolut minunat tortul tau!

Arata tare apetisanttortultau!

Trebuie sa-l incerc si eu!
Fructele erau congelate?

Te pup si numai bine Adi!

Bucataras spunea...

Nana, ti-am retrimis azi cadoul de Craciun, te rog sa te duci sa-l ridici, probabil pe marti-miercuri e la tine. E ceva haios din partea bucataras.ro. Mercic

Sarea in bucate spunea...

arata super bine, cred ca este delicios. imi place vasul....poza, as musca un pic:)

maria mihalache spunea...

Ce bine arata..........imi place tare mult........felicitari!
O zi buna!

strumfa spunea...

mmm...gustos...un "Tiramisu" cu fructe de pădure...

Anonim spunea...

suna bine, dar de unde ai luat fructele de padure ca arata f bine?

adriana gherman spunea...

Mariana te pup si eu. O saptamana frumoasa. Fructele au fost congelate.

adriana gherman spunea...

Bucataras iti multumesc . Am sa trec pe la posta .

adriana gherman spunea...

Just me tortul a fost delicios.

adriana gherman spunea...

Maria multumesc, o saptamana frumoasa sa ai.

adriana gherman spunea...

strumfa, ai dreptate, este un tiramisu cu fructe de padure delicios.

adriana gherman spunea...

fructele de padure se gasesc congelate in supermarketuri.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...