miercuri, 12 iunie 2013

ALUAT SFĂRÂMICIOS CU FRUCTE DE PĂDURE ŞI CREMĂ DE MIGDALE


 Când nu ai mult timp pentru pregătirea unei prăjituri şi ai mânca ceva dulce aceasta tartă este binevenită. Este o prăjitură foarte uşor de realizat, timpul necesar pregătirii acesteia fiind de aproximativ 25 minute.
Mai are şi avantajul că pot fi folosite orice fel de fructe. În varianta englezească a prăjiturii se pun jumătăţi de caise din compot foarte bine scurse. Eu am avut fructe de pădure aşa că m-am apucat de treabă.


Ingrediente:
- 200 g foietaj
- 350 g fructe de pădure
- 50 g  migdale tăiate
- 1 lingură zahăr pudră

Ingrediente pentru crema de migdale:
- 50 g unt moale
- 50 g zahăr 
- 60 g pudră de migdale
- 1 ou
- 2 linguri smântână dulce

Ingrediente pentru aluat sfărâmicios:
- 110 g făină
- 90 g unt
- 60 g zahăr
- 30 g praf de migdale

Mai întâi am început cu pregătirea aluatului sfărâmicios: făina se pune într-un castron, se adaugă untul cubuleţe, zahărul şi praful de migdale. Am amestecat până am obţinut un aluat cu aspect granulos. Aluatul l-am pus la frigider pentru 2 ore. 
Între timp am preparat crema de migdale amestecând untul, zahărul şi praful de migdale. Am adăugat oul apoi smântâna dulce amestecând bine până la omogenizare. 
În tava de tartă se întinde foietajul, se umple cu crema de migdale. 


Peste cremă se repartizează fructele de pădure


apoi aluatul pentru crustă. Deasupra se presară migdalele tăiate.
Tava se pune în cuptorul preâncălzit la 180 grade, unde prăjitura s-a copt 30 - 35 minute.




Poftă bună!


4 comentarii:

adnia spunea...

ce bine arata!

sara & Miki spunea...

Ador tot ce-i cu fructe, pup!

adriana gherman spunea...

Dia, a fost şi foarte buna.

adriana gherman spunea...

Sara, Miki pup şi eu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...