marți, 24 iulie 2012

QUICHE CU CIUPERCI


După o vacanţă în care din păcate sau din fericire mai bine zis  nu am  accesat internetul, nici măcar pentru 
a-mi citi mail-urile darmite pentru a citi ziarele on-line din ţară,  revin cu forţe noi dar cu o reţetă pregătită înainte de a pleca  pe care nu am mai avut timp să o postez .  
Mulţumesc celor care mi-au vizitat bucătăria virtuală şi promit că o să revin cu noutăţi. 
P.S. deja am presatat o delicioasă prăjitură cu fructe de sezon. In curând pe blog.

Ingrediente:
-  400 g aluat de foietaj 
- 400 g ciuperci champignion
- 2 fire de ceapă verde
- 1 fir de usturoi verde
- 1 ceapă roşie
- 20 g unt
- 100 g brânză tip "Moeciu"
- 3 linguri parmezan
- 3 ouă
- 100 ml smântână de 16% grăsime
- sare 
- un praf de piper
- un vârf de linguriţă de nucşoară

Ciupercile se spală, se înlătură picioruşele şi se taie feliuţe subţiri sau se toacă. Eu le-am tăiat feliuţe.
Ceapa roşie se curăţă şi se toacă julienne apoi se pune la călit în unt  într-o tigaie .


Se adaugă ciupercile feliate, se lasă 2 - 3 minute apoi se pune ceapa şi usturoiul verde tocat. 



Brânza  se răzuieşte pe răzătoarea cu găuri mari şi se adaugă în tigaie când ciupercuţele şi verdeaţa s-au călit puţin. Se trage imediat tigaia de pe foc şi se lasă să se răcorească puţin.


Se bat ouăle cu un praf de sare, se adaugă piper şi nucşoară şi la urmă smântâna apoi se adaugă la compoziţia de ciuperci .


Foaia de foietaj se întinde în tava specială unsă cu puţin unt, se ridică  aluatul şi deasupra marginilor tăvii, se repartizează compoziţia de ciuperci cu ouăle bătute . 
Deasupra se preasară parmezanul şi inele de ceapă verde 

Tava se pune în cuptorul preâncălzit şi se coace  40 - 45 minute.


Poftă bună! 





3 comentarii:

Corina spunea...

Ce bine arata, imi lasa gura apa, trebuie sa incerc si eu sa prepar aceasta reteta

adriana gherman spunea...

Să-mi dai şi mie de veste.

clinica orl spunea...

arata foarte foarte bine... felicitari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...