miercuri, 9 octombrie 2013

QUICHE CU BROCCOLI SI GORGONZOLA


După cum ştiţi îmi place quiche-ul. Îl prepar destul de des, mai ales atunci când nu prea am chef  timp de stat în bucătărie. Sunt atâtea variante de preparare a acestuia. Poţi încropi, la repezeală, un quiche cu ce ai prin frigider şi cina este gata, iar ce rămâne poate fi consumat a doua zi la micul dejun. 


Iată ce am folosit:
- 1 rolă aluat pentru patiserie 
- 500 g broccoli 
- 150 g kaizer 
- 200 g brânză gorgonzola
- 20 g brânză parmezan ras
- 2 căţei de usturoi
- 1 ou
- 250 ml smântână pentru gătit
- 2 linguri ulei 
- sare, piper

Broccoli spălat şi curăţat (folosim numai inflorescenţele verzi şi partea de codiţe foarte fragede) se pun la fiert în apă clocotită. După 5 minute adăugăm sare şi după alte 5 minute scoatem broccoli din apă şi-l lăsăm la scurs.  Kaizerul se taie cubuleţe şi se prăjeşte în ulei. Când este rumenit pe toate părţile se adaugă usturoiul tocat apoi broccoli. Se amestecă de cîteva ori, se potriveşte de sare şi piper apoi se ia tigaia de pe foc. Se adaugă brânza gorgonzola. 
Se omogenizează uşor toate ingredientele. Foaia pentru patiserie se întinde într-o tavă rotundă pentru tarte, tapetată cu hârtie de copt, se distribuie uniform amestecul de broccoli cu gorgonzola şi kaizer,  iar deasupra turnăm oul bătut amestecat cu smântâna şi jumătate din cantitatea de parmezan şi dacă este cazul sare şi piper.  Deasupra se presară parmezan apoi tava se pune în cuptorul încălzit la 200 grade C. 


După 30 - 35 minute quiche-ul este rumenit frumos, numai bun pentru a fi servit.  


Reţeta am găsit-o  aici şi cu mici modificări a ieşit o bunătate de mâncare.  
Poftă bună!

3 comentarii:

In bucatarie la Sidy spunea...

Oare cui nu-i place quiche-ul????
Si acesta arata minunat....asa ca ...pot sa-l gust ? Sau am ajuns prea tarziu ?
Te tzuc cu drag !

adriana gherman spunea...

Sidy te pup! Din pacate acuma nu mai este, dar la următorul quiche esti invitata mea.

retetele mele dragi spunea...

buna!sunt adnia de pe Adnia's blog si voiam sa va anunt ca blogul meu se numeste acum Retetele mele dragi!, iar noua lui adresa este aceasta: http://retetelemeledragi.blogspot.ro! daca ma aflam deja in blogrollurile voastre, va rog din suflet sa operati schimbarea casutei mele, in asa fel incat aceasta sa poata fi gasita si de acum inainte! mii de multumiri!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...