luni, 28 aprilie 2014

SALATĂ DE LEURDĂ CU OUĂ


Iată o gustare săţioasă preparată din ouă fierte şi leurdă. Ştiu că această reţetă era bine dacă o postam săptămâna trecută cînd erau şanse mari să mai aveţi ouă vopsite. Eu nu am mai avut.  Am vopsit numai câte mi-au trebuit pentru  zilele de sărbătoare. Dar cum azi am avut noroc să mai găsesc în piaţă leurdă,  am fiert ouă proaspete şi am preparat-o. 


Ingrediente :
- 5 ouă fierte
- 2 legături de leurdă
- 1 legătură de ceapă verde
- 1 ou crud
- 170 ml ulei
- 1/2 linguriţă muştar
- 200 g iaurt
- sare, piper



Se curăţă şi se spală leurda şi ceapa verde. Se toacă apoi se pun într-un castron sau bol încăpător. 
Se prepară maioneza din oul crud, un gălbenuş fiert, muştar şi ulei.  Se adaugă iaurtul.


Ouăle se curăţă de coajă şi se taie cubuleţe. Se pun peste verdeaţa tocată. Se adaugă maioneza şi se potriveşte de sare şi piper.


Se lasă 1 - 2 ore la rece după care se poate servi. 
Poftă bună!

Niciun comentariu:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...